IDEÁLNY SMARTFÓN | KAM V PRÍPADE PORUCHY?

13:06

phography from favim.com
24. 1. 2017 V dnešnej dobe už má asi každý z nás svoj vlastný telefón. Dovolím si tvrdiť, že sú to už väčšinou dotykové druhy tých najrôznejších značiek. Na Slovensku sú v obehu telefóny prevažne tých "overených" svetových značiek ako sú napríklad Samsung, Sony, LG, Nokia a hlavne ani Apple iPhone nemôže chýbať. Ale prečo sa ľudia obracajú väčšinou na tieto značky? Žeby istota vo funkčnosti a spokojnosti? Je to prekvapivé, ale čoraz viac dosť mladých ľudí či študentov siaha aj po lacnejších prioritách. A to hlavne v zahraničí, no sem tam aj v našej blízkosti. Áno, presne tak. Sú to smartfóny čínskych značiek sú napríklad Xiaomi, Lenovo, Honor, Myphone, Zopo či Huawei, s ktorým má už podľa mňa každý z nás rôzne skúsenosti. Neviem ako Vy, ale ja som bola s mojím zariadením značky Huawei veľmi spokojná. Cenovo sú veľmi ideálne, lákajú nás na nákup aj s jedinečnými dizajmi a so sľúbenými neuveriteľnými paracmetrami. Ich technológie podľa mňa už veľmi slušne dobiehajú svetových lídrov z tejto sfére. A to ešte nie je všetko. Tak potom vôbec nechápem, prečo my na Slovensku ešte do nich tak neinvestujeme. Väčšina z nás trvá na tom, že za málo peňazí málo muziky. Myslím si, že nás od ich kúpy odrádza aj to, že na nich nachádzame len veľmi málo recenzií a to, že v prípade poruchy by sme sa s nimi nevedeli kam obrátiť. A to hlavne vtedy, keď si ich objednávame z internetu z rôznej neoverenej stránky, ktorá nám dokonca neposkytuje ani záruku na nejaký daný čas. Ale tak potom kam ísť s takýmito mobilnými telefónmi? Jedinou možnosťou sú strediská, určené na opravy mobilov. No bohužiaľ nie všetky sú ochotné pracovať s týmito lacnejšími značkami. Samozrejme sú aj výnimky, ktoré sa narozdiel od iných servisov zaoberajú so všetkými značkami, ba dokonca nielen s mobilnými telefónmi, ale aj s tabletmi. Na návštevu servisu sa nikdy netešíme, no ak nám naše mobilné telefóny opravia na počkanie, tak sa vôbec nemusíme obávať. A to dokonca za bezkonkurenčné ceny s profesionálnym prístupom. Na Slovensku je asi najrozšírenejšou a najobľúbenejšou značkou kórejský Samsung. Tento druh nám opravia snáď už v každom servise a hlavne v špeciálnom samsung servise. Najzaujímavejšou výhodou niektorých servisov je to, že ak nám mobilné telefóny neopravia na počkanie, tak nám zabezpečia zatiaľ náhradné zariadenie, ktoré môžeme používať v plnom rozhraní, až do vykonaní opravy nášho zariadenia. Pre nás veľmi pohodlnou a výhodnou výhodou je aj to, že na ich online stránkach môžeme využiť aj kontaktné formuláre, kde len jednoducho opíšte závadu vášho zariadenia a oni Vám poradia, poprípade Vás usmernia v danej problematike. Vedeli ste, že overené servisy na opravu mobilných telefónov používajú len originálne náhradné diely? Aké máte skúsenosti so slovenskými servismi? Vlastníte, poprípade vlastnili ste už niekedy telefón čínskej značky?

You Might Also Like

4 comments

  1. ja mám svoj htc a zatiaľ funguje normálne a nemusím s ním behať po servisoch :) zatiaľ som s ním spokojná, veľmi sa mi tento typ článkov páči

    ReplyDelete
  2. Ja som kupovala svoj mobil v iStore a som so servisom maximálne spokojná :) A to nie len čo sa týka mobilov :)

    ReplyDelete
  3. Já mám Samsung ale v únoru mám v plánu si koupit telefon od Huawei. Je na ně dobrý ohlas a myslím si že oproti Samsungům apod. nijak nezaostává. Právě že u Samsungu, Apple apod. platíme především za značku. Řekla bych že Lenovo, Huawei, Honor jsou na trhu celkem dlouho.jenom bych chtěla něco málo zdůraznit. nejsem hnidopich ale nelíbí se mi systém trhu. Proč stejný telefon je v Anglii s větší kapacitou paměti, než u nás a stojí úplně stejně, to samé i v ostatních západních zemí. Proto si ten svůj telefon také pojedu koupit jinam než k nám. Znám spoustu lidí co si koupilo telefon v běžném elektru, kde nebyl ani český návod a po spuštění telefonu se seknul nebo zkrátka nastala nějaká chyba. Většinou je způsobeno špatným nahráním softwearu, atd. S opravnami s telefonem nemám zkušenosti ale zato s notebookem ano, konkrétně Gigacomputer ale opravují zde i telefony. Má zkušenost, nikdy více!

    ReplyDelete
  4. Veľmi pekný článok. Ja mám Sony Xperia Z5 premium, a musela som si ho poistiť už, lebo som veľakrát mi padol na zem a tak


    Pozývam ťa na Valentínsku súťaž na mojom blogu o krásnu toaletnú vôňu od Beyonce :)

    ReplyDelete