SOŇA SKONCOVÁ | SLOVENSKÁ MODELKA

16:15

Soňa Skoncová je stelesnením slovenskej krásy, ktorá prenikla až do ďalekého Los Angeles. Dostala sa na titulnú stránku prestížnych časopisov po celom svete a jej krásu obdivovali mnohí z nás. Táto charizmatická modelka lieta z jedného konca sveta na druhý a život v slnečnej Kalifornii ju natoľko ovplyvnil, že sa tam stále rada vracia a čoraz viacej cíti vo svojej koži. Soňa  je jedna z mála modeliek, na ktorej možno pozorovať vplyv západnej kultúry, čo sa týka štýlu. Už istú dobu tam prevláda ležérny štýl, ktorý obsahuje aj prvky elegancie. Žena tak nestráca na svojej zvodnosti a elegancii, čoho príkladom je aj samotná Soňa.

You Might Also Like

8 comments

  1. Soňu mám moc ráda, je opravdu moc pěkná a ráda čtu její články a sleduju blog.

    ReplyDelete
  2. Sonička je dokonalá. Raz som u nej vyhrala GIVEAWAY a komunikácia s ňou bola úžasná. Som veľmi rada za jej úspech. Rozhodne si to zaslúži :))

    ReplyDelete
  3. Veľmi pekný príspevok :). Soňa je naozaj nádherná žena. Tiež som si veľmi obľúbila jej blog :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. do kdy mas giveway? :)

    ReplyDelete
  5. Soničku sledujem tiež už dosť dlhú dobu a je proste úžasná! :)
    P.S.: Som dvestý follower :D Juchú :)

    ReplyDelete
  6. Je tak nádherná, že to snad ani není možné ;-). Někdy by jsi tu s ní mohla udělat velký rozhovor (tenhle malý mi nestačil) ;-).

    ReplyDelete
  7. All the looks are beautiful and sexy! I would love for you to check out my blog and maybe we can follow each other if you like?

    www.wear2day.com

    ReplyDelete
  8. sona je fajn a mam ju rada lebo je sama sebou.rada by som ju videl nazivo ,hadam sa mi to raz podari . ahoj a dakujem

    ReplyDelete